הצבע, הססגוניות, האווירה: קריית 'גן ישראל' לבשה שוב צורה!

הצבע, הססגוניות והאווירה המיוחדת – השתלטו מחדש על כפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין. בימים האחרונים עמלים 130 אנשי צוות 'גן ישראל' על עיצוב השטח והכנת הקרי' האהובה לקליטת מאות חיילי קעמפ 'גן ישראל – ארץ הקודש' שיגיעו בהמוניהם • סביב שולחנות ערוכים התיישבו אנשי הצוות המסורים למושבי הכנה מרתקים ולסעודות שבת חגיגיות רוויות ברוח המיוחדת והנדירה של 'גן ישראל ארץ הקודש' ונכנסו לאווירה המחשמלת בה עתידים להיתפס 430 חיילים צילום: שניאור פרידמן

הצבע, הססגוניות והאווירה המיוחדת – השתלטו מחדש על כפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין. החל מיום חמישי התכנסו 130 תמימים מובחרים וחדורי מטרה בכפר סיטרין על מנת להפוך תוך ימים אחדים ל'קרית גן ישראל' העתדה לקלוט 430 חיילי צבאות ה' לקיץ חוויתי ובלתי נשכח.

את הפתיחה הרשמית ו"פקודת יום" ראשונה לצוות הגדול, מסר יו"ר אגודת קריית חב"ד צפת ויו"ר רשת מחנות הקיץ 'גן ישראל ארץ הקודש' הרב חיים קפלן, שהאיר והבהיר את המטרה העיקרית סביבה נע הקעמפ כולו – חינוך ילדי ישראל בשילוב סיפורים מרתקים.

לאורך היממה כולה עמלו אנשי הצוות על הקישוט, הצביעה והשילוט, כמו גם על הכנת חדרי האוכל והפנימיות לקליטת כמות החיילים העצומה שעתידה להגיע ובין לילה לבשה הקרי' צורה אחרת לגמרי.

 

לקראת שבת נעמדה משפחת צוות 'גן ישראל' לתמונה קבוצתית וממנה ישירות לשבת הגיבוש המיוחדת. את השבת ניצלו עד תום להתועדויות פעילות ומעוררות על גודל השליחות המיוחדת שנפלה בחלקו של כל 'איש גן ישראל' וכן לסדנאות הכשרה מפורטות לכל הצוותות בהתאם לתפקידם בקעמפ.