מתיחה ומלחמה: יום מפתיע בגן ישראל ארץ הקודש

רגע לפני פתיחת תכנית 'החוזרים' נפל החשמל והתגלתה תקלה באספקת החשמל לכפר כולו, צוות עובדים נרחב הגיע לטפל בתקלה שהובילה למלחמת התקשרות עוצמתית * 'יגעתי' מול 'מצאתי' במלחמה עיקשת, תפילות, לימוד בע"פ, הצגות ומוצגים * גלריה מרהיבה מיומיים בלתי נשכחים בגן ישראל ארץ הקודש צילום: שניאור פרידמן

יום נוסף החל בקעמפ גן ישראל, חציו הראשון הי' די צפוי, מסדר בוקר, תפילות ולימודים, אלא שכאשר החלה תכנית 'החוזרים' נפל החשמל באופן פתאומי בכפר כולו והחיילים הובלו למסדר חירום בנקודת הכינוס של הכפר. צוות עובדים רחב הגיע בכדי לנסות לתקן את התקלה אולם הצוות העלה חרס בידו ואילץ את הגגנרלים לפתוח את 'מלחמת התקשרות'..

"מלחמת התקשרות" כשמה כן היא: שני נושאים לשתי פלוגות, שניהם בדרכי ההתקשרות לרבי וקיום הוראותיו. במרכז המלחמה עומד הסברה של כל קבוצה לנושא אותו היא מייצגת, ושיא המאמץ ביום הראשון למלחמה מתרכז בהצגה שממחישה היטב את הנושא. פלוגה אחת נשאה את דגל 'יגעתי', מעלת היגיעה כשלעצמה גם מבלי לראות פירות, לעומת פלוגת 'מצאתי' שנשאה את דגל הדבקות בקיום המטרה השלימה דוקא.

המלחמה נפתחה בסערה, ומרגע הינתן האות קיבלו התפילות, הארוחות והלימודים זריקת חיוניות מחודשת ובלתי רגילה. החיות המיוחדת של כל תפילה בקעמפ שוברת שיאים חדשים, והחיילים שמורגלים בהתנהגות למופת מתעלים על עצמם. כל נקודה חשובה לניצחון, שעשוי להיות מוכרע על חודה של נקודה בודדת.