קרית גן ישראל הצבעונית מוכנה ומרהיבה!

שילוט צבעוני ניכר מכל פינה, שלטי ענק עם סיסמאות והמנוני הקעמפ המוכרים והאהובים יוצקים חיות מחודשת לרחובות הקריה והפנימיות השגרתיות כבר הפכו לבנייני 'שלאפן שלאפט זיך' • קרית גן ישראל ערוכה לקליטת 430 חיילי צבאות ה': צפו בגלריה מרהיבה! צילום: שניאור פרידמן

לאחר עבודתם המאומצת של 130 אנשי הצוות המובחרים של מחנה גן ישראל ארץ הקודש במשך הימים האחרונים, שעות ארוכות ללא הפסקה, לבשה סוף סוף הקריה את צורתה המושלמת לקראת קליטת מאות החיילים שעתידים להגיע בשעות הקרובות.

בנייני הפנימי' הפכו לבנייני 'שלאפן שלאפט זיך', מרחיבי דעת ומאירי עיניים, את החדרים ציידו אנשי הצוות בכל הדרוש לכל חייל על מנת לפתוח את הקעמפ בצורה הטובה ביותר. לצידה השני של שדרת 'אתה בחרתנו' – השדרה המרכזית של קרית גן ישראל – ניצבים הכן בנייני ה'עסן עסט זיך' המעוטרים היטב, שם יאכלו החיילים את הארוחות הטעימות והמזינות.

רחובות הקריה מסומנים כולם בשמותיהם – על שם הניגונים אותם לימד הרבי, ומלאים בשילוט ססגוני של סיסמאות והמנוני הקעמפ. שלושה זאלים – 770 נבנו לפרטי פרטים, לתפילות ותכניות רבות וכן רחבות המסרים סודרו כולם.

מרכז ההשקעות המוכר 'בנק אוצר החייל' מרשים ומרהיב נבנה בצורה משודרגת ומורחבת ברחבי הקריה, ובו יעלו החיילים בסולם הדרגות של צבאות ה' ויקבלו את המלגות המגיעות להם על השקעתם בלימוד.

 

כעת – הכל מוכן ומחכה רק להעניק לחיילים את החווי' החסידית המושלמת שתחקק בליבם לנצח!