ההפתעה – וההנאה – שרק גן ישראל ארץ הקודש יכולה להעניק


חיילי גן ישראל ארץ הקודש, מחנה הקיץ המרכזי בארץ הקודש ממשיך להפתיע, וכבר ביום השני לתחילת הקעמפ יצאו החיילים לטיול משחרר עצמות – נפש בריאה בגוף בריא.

צילום: מענדי סגל

 

היום השני בגן ישראל נפתח בתנופה. סדר היום העמוס והמהנה של הקעמפ נראה בלתי אפשרי, וההוכחה היחידה שאכן אפשר להצליח להספיק כל כך הרבה ביום אחד היא המציאות, ועל כך ההצדעה לאנשי הצוות המסורים.

סדר היום ה"רגיל" של גן ישראל, כולל כמובן שלוש תפילות ושלוש ארוחות. בכל יום קבועות שעתיים ללימודים שלא יוחמצו בשום אופן, ממש כמו הצפייה הקבועה בוידאו יומי של הרבי, חוק בל יעבור. כמה זמן כבר נשאר? מבט בסדר היום מוכיח שאפשר להספיק עוד הרבה.

בהפתעה ולמרות היום העמוס יצאו החיילים לטיול מהנה באיי גאמפ לחוויה יוצאת דופן ומלאת אנרגיה, שזכורה היטב בזיכרון של כל המשתתפים. 

עם ההגעה למקום, הילדים התמלאו בהתלהבות כשהם ראו את המתחם הענק של הטרמפולינות והמתקנים. כבר מההתחלה, כולם רצו לחוות את כל מה שיש למקום להציע—מהקפיצות הגבוהות על הטרמפולינות, טיפוס על קירות, קולע'ס וריקודים חסידיים למיניהם במתחם. במשך שעה ארוכה הילדים קפצו, צחקו והתחרו אחד בשני בניסיונות לעשות את הקפיצה הגבוהה ביותר, אפילו המפקדים לא יכלו להימנע מהצטרפות למתקנים.

בסיום הטיול, הילדים יצאו מאיג'אמפ עם עייפות מבורכת, אך מלאים בסיפוק ושמחה על חווית היום שחוו יחד. זו הייתה חוויה שילדים יזכרו לעוד הרבה זמן.

עם דמודומי חמה, התקבצו כל החיילים למסדר ערב שבת חגיגי בחולצות לבנות. את קבלת שבת התפללו החיילים בחיות מיוחדת ובלתי רגילה, ולאחר מכן ניגנו והתוועדו בסעודות השבת.