מילדים רכים לחיילים נחושים – הקעמפ הגדול בעולם נפתח בסערה

הגלריה שלפניכם, מאפשרת הצצה קטנטנה אל תוך "בועה חסידית" תוססת, יוצאת דופן – שבתוכה נמצאים מאות ילדים חסידיים מאושרים, שנשאבו בבת אחת לתוך עולם שונה ומיוחד, הפלנטה החסידית של "גן ישראל בארץ הקודש".

בבת אחת, השליכו הילדים מאחוריהם את אפרוריות השגרה, התנתקו מרחובות עיר מגוריהם, עברו שרשרת חיול – והתחילו "לחיות רבי!" לנשום את האווירה הסוחפת של גן ישראל שבו כל דקה מנוצלת לתוכן חסידי וחווייתי.

"חבל שאני לא יכול להגיע עם בני לקעמפ" אמר בחיוך אחד ההורים שהביא את בנו לאוטובוס היוצא לכיון הקריה. וכשחייכנו למשמע הדברים, הוא שב ואמר: "אני מתכוון לכך בשיא הרצינות. האם לא היינו שמחים להתנתק מ'עולם הזה' ולחיות רבי עשרים וארבע שעות?"

כיבוד קל וצונן קיבל את פני ה"חיילים", והצוות המסור מיהר לסייע לכל חייל לסחוב את מזוודתו הכבדה אל החדר. כל בנייני הפנימיה הוכנו בעמל רב לקראת הדיירים הצעירים והקמפוס התמלא בבת אחת בצהלה חסידית שמחה ומיוחדת. עד מהרה הצליחו החיילים להרגיש בבית: רואים כי הם שייכים לכאן ושמחים לחזור הביתה, לגן ישראל בארץ הקודש!

מיד לאחר כינוס הפתיחה פגשו החיילים את המפקד והמלמד שילוו אותם במשך השבועיים הקרובים וערכו עמם מפגש היכרות.

אמת מה נהדר היה לראות את הצבא האדיר על ארבע מאות שבעים ואחד חיילים עומדים יחדיו ב'מסדר ערב' מפואר, מכריזים את 12 הפסוקים ובהצדעה לרבי מנגנים 'אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח'.

וכמו קינוח מתוק אחרי ארוחה דשינה, התאספו החיילים בזאל הגדול לתכנית ערב מושקעת ומיוחדת שלא הותירה עין יבשה בקהל החיילים, מרוב צחוק כמובן…

א גוטע נאכט גן ישראל!